kereminannesi28 Hanımlar normal doğum sonrası aşırı gaz sorunu yaşamaya başladım.Üşütmesem de yediklerim beni çok şişiriyor.Sırtıma kadar sancısı vuruyor.Bunu yaşayan var mı? Nasıl çözdünüz
bsrt kereminannesi28 ben gazdan çok çektim canım sezeryan doğum yaptım 4 gün hastanede kaldım lavma bile işe yaramadı ancak arka arkaya iki lavma ile az biraz çıkarabildim bebek lavmasıydı oda doktorum onu önerdi. Lavma dene derim rahatlatıyor en azından bide hareket yürüyüş tabi