@Adige26 valla benim kızım 3.5 aylık daha ana kucağında yatıyodu sadece onda uyuyordu salonda yattım 2.5 aylık olana kadar koca park yatak vardı o gidip minicik ana kucağında uyuyordu. Beşiğinde yatmıyodu. Ben gündüzleri onunla beşiğine yatırıp oyun oynAyarak ve gündüz uykularında uyutmaya çalışarak alıştırdım ama zorlandım baya tabi. Birde bi yerde okumuştum beşiğine kendi giydiğiniz tshir ü koyarsanız çocuk sizin kokunuzu alıp güvende hisseder ve uyumaya devam edermiş. Bi deneyin isterseniz 🌸