Küçükken sürekli duyduğumuz cümleler çok haklılarmış hele ki bu zamanda, geçmiş dönemde uyumayan bebek hiç duymadım genelde emzirip alt değiştirdikten sonra bebekler direk uyurmuş hatta zor uyandırırlarmış şimdilerde yediğimizden mi içtiğimizden mi bu bebeklerimiz uyumaz hiç durmaz ağlar oldu haa bu arada atak nedir bilmiyolar bile eskiler evlat çok güzel anne olmak mükemmel bir duygu olsa da tekte elendim ben ikinciyi düşünmek bile istemiyorum büyük konuşmak gibi olmasın hoş gerçi yapmasamda pişman olcam yapsam da çok çocuklu aileleri tebrik ediyorum biz bir taneye yetemezken siz nasıl başarıyorsunuz? :)