edalliyy omron marka kullanıyorum bebeğin 16 aylık olmak üzere 1yaşına kadar defalarca hasta oldu elim ayağım oldu makina hem sessiz hem hızlı kendim de kaç defa kullandım 2 başlığı var bebek ve yetişkin için.taşınabilşr önermiyor doktorlar ama diğerleri de aşırı gürültülü bebeğim onlardan korktuğu için bu baya iş görüyor kendi çantası var zaten her yete taşımak için hep valizime atarım