elasevda bizimki doğuştan canım. Doğdu geldi hırıltılıydı, doktor zamanla geçer dedi ama geçmedi devam ediyor. Ne zaman geçecek bekliyorum bende. Allah şifa versin sizlere de. Benim de 3 yaşında kızım var oda hasta oldumu çok zor oluyor uzak tutmak kardeşinden