3 yıllık bir makine. Öncesinde böyle değildi. Deterjan koyma yerini çıkarıp temizledim. Lastikleri sildim. Sirke koyup tambur temizleme yaptım. Yumuşatıcı da kullandığım halde çamaşırlar makineden çıkınca hiç güzel kokmuyor. Neden olabilir var mı çözümünüz