Son iki gündür bebeğimi emzirirken göğsüme bir ağırlık çöküyor, kalbîm sıkışıyor sanki. Hatta bu akşam istirahat etmek için dümdüz yattığımda da oldu ve panik oldum artık çok bunaldım. Bebeğim 44 günlük evde tekim bir şey olacak diye korkuyorum. Bu durumu yaşamış olan var mı sebebi ne olabilir?