İyi günler kızlar 15 gün önce sezaryen oldum. Sezaryen sonrası kabızlık sorunu yaşıyorum afedersiniz. Tüm doğal yöntemleri deniyorum. Toparlanmak için korse de takıyorum. Fakat iki gün evvel fark ettim ki sezaryen yarasının bir köşesi şişmiş ve kızarık. Tekrar afedersiniz zar zor tuvalete çıktığımda da sezaryen yaramın boydan boya yandığını fark ettim. Çok korktum. Bu durumu yaşayanınız var mıdır ? Bişey olur mu yazarsanız çok sevinirim