Yazın sıcak diye evde sadece zıbın ile gezdirdim ama uyurken yorgan diye ağlıyordu o sicakta üstüne yorgan örtüp uyuyordu, geri üstünden alıyordum cok terliyordu uyanıp geri yorgan diye ağlıyordu verene kadar susmuyordu yani o yazın sıcağında hep ince yorgan ile yattı. Havalar soğudu simdi tam tersi uyumadan önce pijamasını çıkarıyor. Uyuyor diye yanından çıkıyorum pijama giydiriyorum geri geldiğimde bir bakarım ki yine pijama yok. Gün içinde de ne çorap ne pijama altı istiyor kışın tam tersi ateş basmaya basladi bebemi. 27 aylık su an neden boyle tersine gidiyor var mi böyle olan 😂