Merhabalar canım annelerim nasılsınız iyisinizdir umarım. Benı soracak olursanız pek iyi değilim. Bebeğime ek gıdayı asla ama asla yediremiyorum., bız ek gıdayı 6 ayda tadımlar şeklinde ılerledım asla hiç Bir şeyi sevmiyor. Çok zorluyor bu konuda benı kaşığı ağzına götürdüğüm an ağlamaya başlıyor ya tükürüyor, yada elıyle döküyor, yada ağzında tutup yemıyor, ve bu yüzden günde bir lere veriyorum oda taş catlasa 2 kaşık güldürerek yedırırım. Tokmu tutuyorsun derseniz de asla sabah 10 gibi kalkar mama içer 12 de uyur 3e kadar ztn çok aç uyanır ek gıdayı verırım yemez aranızda bu durumu yaşayan oldumu nasıl aşabilirım bu arada dişle alakası da yok çocuk asla yemiyor sâdece mama ile beslenmek ister 😔