prensesveannesi1 Omo nun bebek deterjanı var ondan aldım çamaşırla mahvetmesi bir yana odun gibi yaptı ve kötü kokuyorlar fikir verin lütfen mis gibi koksun
faveylaa prensesveannesi1 siveno kullanıyorum ama hiç koku vermiyor 2 tane almıştım bitsin bende başka deterjana geçeceğim
ceylinkardelen prensesveannesi1 Dalin kullanmıştım ben şuan da çok bulamıyorum üni Baby kullanıyorum ama Dalinden daha çok memnundum
PapatyaMom_ ceylinkardelen bende dalın kullanıyorum e bebekte felan var aslında ben hep oralardan alıyorum
cokbilmismom prensesveannesi1 kokmaması gerekiyor zaten, bende omo bebek kullanıyorum çok hafif hoş bir kokusu var beni rahatsız etmedi. Çamaşırlarda yumuşacık ben kurutma kullanıyorum ama ondan olabilir
yagmur35yy prensesveannesi1 ebebk markası baby me kullandım ben hep çok ta güzel asla kütük gibi yapmadı sıvı deterjan leke cikarticisida guzel
ciray prensesveannesi1 siveno kullandım ek gıdaya geçene kadar, sivenonun leke çıkartma yeteneği çok zayıf ek gıdadan sonra roxy kullanmaya başladım, memnunum.
mommandboy ciray roxy tek başına leke çıkarmada yeterli oluyor mu acaba?meyve , salça lekelerini çıkarıyor mu mesela?
nnoktaa prensesveannesi1 siveno kullanıyorum. Bebek için çamaşırların kokmamasının daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum.