Kızlar selam yaklaşık bi kaç haftadır el bileklerimin iç kısmı aşırı şekilde kaşınıyor gece daha da artıyor dün gece kaşıntıya uyandım görünürde hiçbişey yok ne kızarıklık ne döküntü ama bayağı rahatsız edici bi kaşıntı var iki tarafta da sebebi ne olabilir böyle bişey yaşayan var mı