a2609a 3 numaranın 1 aylık bebek için akışı çok fazla. 1 ay sonrası dediğine bakmayın siz. O yüzden sorun yaşıyorsunuz muhtemelen. Sizin yenidoğan kullanmanız gerekiyordu, 1 ya da 2. Emzirme destek sistemini deneyin yukarıda anlatılmış, ondan fayda görürsünüz. Bir de biberon ucunu değiştirin 2 kullanın bir süre, sonra 1 e geçin oradan akış azaldıkça daha kolay olur memeye geçmesi ama yavaş yapın bunu ki aç kalmasın. Bu esnada bol bol sağım yapın 2 saatte bir, sütünüz de artar sağdığınız sütü de biberonla verirsiniz