canimoglumy
Merhaba,
Benim kızımda böyle üç yaşında basladı iki aydır var.
Sizin çocuğunuzda dalgalı mı seyretti geçerken çünkü iki gün iyi bi gün kötü bigün güzel bi gün uzatarak gidiyor bizimki terapi alıyoruz. Ama çok zor ve yıpratıcı bir süreç bu inş bizimde geçer veya azalır
Sizin nefes mi çalıştınız akıcılıkta yoksa sizde uzatarak mı konuştunuz bizede görevler verildi yapıyoruz ama bi sonuca ulaşamadık hala. Alt üst olduk nasıl sabrettiniz nasıl dayandını.iz