Mum22 bende 5aylıkken ucmuştum hemde 3saat sıkıntı olmamıştı şükür. Şunu önere bilirim ucak kalkarken ve inerken bebeği emzir cünkü ucakta kulaklarımız tıkanıyor ya,bebekte tam o esnada emdiği için tıkanmaz oda rahatsız olmaz canım. Ondan sonra oda uyur inşallah sıkıntı yok. Bebek arabasınıda biletinizi alırken orda ki kişi büyük bir poşet gibi birşey verior bebek arabasıyla ucağa kadar gide biliorsunz tam girmeden bebek arabasını poşete koyup orda yetkili alıor😊