Nimenrix ve bekxeronun son dozları bu ay yapılması lazım ama bir süre maddi durumumuz buna el vermiyor bir kac ay geç yaptırsam yaptirdigim diğeri dozlar çöp olur mu etkisi geçer mi aşının koruyuculuğu olmaz sanırım ama gerçekten ikisi 6-6,5 arası tutuyor şuan o kadar cikaramam tek tek yaptıralım dedim onun bile imkanı yok diyor eşim biliyorum el verse yaptırır oda üzülüyor ama en kotu ihtimalle alyansimi satarım evladımin sağlığından önemli değil ama bişey olmaz derseniz bir kaç ay sarkitirim