incer bence bi 4-4,5 yaşta inatlar vs azalıyor sonra işte konuşuyor çişi öğreniyor falan kendi yiyor iyi kötü işte o ara bi oh çekip insan kendine dönüyor sonra zaten çocuk aynı çocuk ömür boyu uğraş okul kurs vs. Ama bence o fiziksel bağ azalınca bi tık rahatlıyor anne oda ayrı bi birey gibi oluyor eli kolu rahatlıyor insanın 🥹 tabi ilki tam 5 yaşındayken bi çocuk daha oluyor prime falan kalmıyor direk sar başa oluyor 😂