Presannesi Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 aylık gece 5 saat filan aralıksız uyuyor emzirmek için uyandırmalı mıyım
isimsiz43 Presannesi bence uykusunu bölme gündüz güzel besleniyorsa kilosu normalse ve bezi doluyorsa gerek yok huzursuz etme benimki de geceleri uzun uyuyor ama yatasiya kadar mama süt alıyor
h_h_momss Presannesi bende bunu çocuk doktorumuza sormuştum uyanınca besle demişti öyle yapıyorum,insan endişeleniyo tabi aç mı diye ama acıkınca uyanıyorlar
sedatadik Presannesi hayır uyandırma hatta doktor bana 40 i çıktıktan sonra uyandırma beslenmesi kadar uykusuda çok önemli büyümesi için demişti akşam 9 gece 2 büyüme hormoni daha çok salgılarmis 3 cocugumuda uyandirmadim