demetbaharemir Merhaba arkadaşlaaar, 21. yüzyılda hala ağda yapan ben, artık tak etti ve lazer yaptırmak istiyorum. İzmirdeyim, yaptırıp memnun kalanlar cihaz önerisi yada İzmir’de yaşayan ve yaptıran varsa yer önerisinde bulunur musunuz? Şimdiden tesekkürler ❤️
Melike-emirasaf demetbaharemir bende ağda kullanıyorum 8 seans iğneli lazer yaptırdım ama yine çıktı tamamen bitirmiyor tüyleri tek tük çıkıyor eşim braunun lazer epilasyon aletini aldı onu da ben kullanamadım ağdadan devam ediyorum
Melike-emirasaf demetbaharemir lazere gidecek olursanız mutlaka hangi makineyle çalıştıklarına bakın iğneli olan daha iyi tüyleri azaltıyor ama bitirmiyor iğnesiz olan makinalar da (deode makinesi ) sürekli seansı uzatıyorlar işe yaramadığı için
JanJan_ demetbaharemir azalıyor ama bitmiyor bu sefer tekrar seans alıyorsunuz ee bir yerde yeter ya diyorsunuz sonra tekrar ağdaya dönüyorsunuz🤩
demetbaharemir Melike-emirasaf iğneli vs bılmıyorumfa cihaz ismi alexandralı birseydi iyi isim yapmıs bir yere sordum
demetbaharemir JanJan_ yaa demeyın öyle bitmediğini biliyorum ama tek tük oluyor oda uzun bir düre donra tekrar seansa gıdılıyor fıye bılıyrouö yanlıs mıyım 🥹
yasemin0000 demetbaharemir ben bekarken gitmiştim Championdu cihaz. Gebelikle birlikte tekrar cıktı tüm tüylerim. 8-9 seansta bitmişti. Tabi bu kişiden kişiye değişiyor. Kardeşimle aynı yere gittik o bir yıl sonra başka bir yere başladı cihazı bilmiyorum. Onda azalma oldu ama bende tamamen bitmişti
san1 demetbaharemir ben yaptırdım alexandra soğuk hava üflemeliydi cihaz 8 seans gittim Çağla’nın programına güzellik uzmanı gelmişti geçenlerde jilet yapmamak gerekmiş bize makine bozulmasın kulların uzun olmasın diye lazere gitmeden 3 gün 2 gün önde kılının çıkış hızına göre jiletlen gel diyordu kadın meğer yanlış yapmışım kökler kalınlaştırmışım soracak oluraan işe yaradı mı diye çok özür dileyerek söylüyorum bacaklarım adam kılı gibiydi üst baldır aralarım uzuyor simsiyahdı bir de kumral beyaz tenliyim esmer biri de değildim ben komple gittim bacaklarımda tek tük kaldı kıl köklerim kalındı kol altımda tek tük kaldı bikini bölgesi nemli bölge olduğu için ara kısım pek işe yaramadı bende üstler baya azalmıştı ek paket almadım sonra şuan arada bir banyoda bacaklarımı jiletle alırım bikini bölge de aynı şekilde koltuk altımı da çok uzun sürede çıkıyorlar en son lazere 3 sene önce gittim ben memnun kaldım o kadar yanlış uygulamama rağmen şuan philips evde uygulamak için cihaz çıkarmış onu alacağım pratik yaparım ama ilk başt abence profesyonel bir el değmeli bu arada o evdeki cihazlar için Çağla’nın programına çıkan uzman sadece kılın çıkmasını geciktiriyor diye bir söylemde bulundu bakalım deneyip göreceğiz bence iyi bir uzaman ile görüşün derim annem benim gittiğim salona gitti mesela onda hiç kıl kalmadı bikini ve kol altında bende çok işe yaramadı bikini de
mysterygirl demetbaharemir bayraklı novara gidiyorum.paket değil seans olarak ücret alıyor biraz pahalıya geldi ama memnun kaldım.açıkcası cihaz ne bakmadım bile :) yakın arkadaşım gidiyordu 3 seans sonra falan azalmaya başladı onun o yüzden başladım. Bende polikistik over oldugu için %100 bitiş zaten beklemiyordum. İlk 3 seansta sonra benim seans aralıklarım uzadı. Şu anda 7-8 seans olmuştur ama 2 yıl oldu başlayalı en son ağustosta gittim bırakmayı düşünmüyorum yılda 2 -3 giderim hatırlatma seansı gibi.