yila Kızım 12,5 aylık sütüm çok çok az geliyor çekip çekip bırakıyor hiç yutma sesi gelmiyor. Mama da içmiyor. Bu süreci yaşayanlar var mı emzirmeyi sonlandırırken neler yaşadınız
gizematadeniz yila benim de 11 ay civarında oyle oldu. Mama basla dedi doktor. Aldim icmedi tabiki. Sagip mamayla karıştırarak alistirdim icmeye. Zaten sagilmis sütü biberonla içmeyi severdi. Mama katarak zamanla süt miktarini azalatarak alistirdim. Ben alıştırana kadar sütüm de iyice gitti su an sadece mama alıyor 2 3 aydir
yila simseklivekalpli sevdiği şeyleri yiyor bu ara kendisi yemek istiyor o da tam doygunluk sağlamıyor. Genel olarak iştahı iyi
kurtdemir Eğer sütten kesmek istemiyorsan tahin helvası çok işe yarıyor sütünü artırır gün içinde yersen
yila kurtdemir aslında sütten kesmeyi baştan istemiştim ama bugün çok çaresiz kaldım süt çok az geldi mama içmedi uykuya çok zor geçti ve biraz pişman oldum
yila Dyggg1 kaç aylıktan itibaren böyle oldu? Kızım gözüme çok küçük geliyor üzülüyorum sürekli ağlamaklıyım
Dyggg1 yila 8. Ayda filan sütüm tamamen bitti.Sonra mamayı günde 1 kez filan içti ek gıdayıda çok yemiyordu ama büyüdük.Doktorumuz mamayı içmiyorsa muhallebinin içine kat filan dedi biraz öhle denedik sonra da kestik zaten
Dyggg1 yila doktorunuzla görüşün.Eğer kan değerlerinde sıkıntı yoksa bence mama çok gerekli değil. yani bunun için kendinizi üzmeyin.Doktor boy ve kilosunda sıkıntı olursa sizi yönlendirir zaten.
yila Dyggg1 bebeğim prematüre doğdu boyu ve kilosu düşük persentilde ilerliyor. Ama 2 farklı doktor da mama başlamaya gerek yok demişti. Şuan sütüm kesilmek üzere henüz kontrole gitmedik. Kesilmesin diye takviye alıyorum ve ek gıdadan sonra emziriyorum çünkü önce emzirince ek gıda yemiyor
Dyggg1 yila solgarın vitamini denediniz mi? eğer imkanınız var ise mayalı vitaminini alınız iyi süt arttırıyor.Aynı süreçten geçtim çok zor ama kendinizi yıpratmayın ek gıda döneminde zaten.Endişelenmeniz çok normal anlıyorum.Ama ek gıdalarını bol vitaminli ve dengeli verdiğiniz sürece bir sıkıntı olmaz.