sseydabal 1 yaş üstüyse genel anestezi alınıyor 1 yas altına verilmiyor işlem cok uzun sürmiyor ama aileyi içeriye almıyorlar ameliyathane kapısında bebeği içeri veriyosunuz sonra işlem bitince sizin kucagınıza veriyorlar bi kaç saat odada bekletiyorlar sonra doktor geliyor kontrol ediyor bize karton bardak koyun beze yapışmasın demişlerdi krem vs verdi birde evde kullanmak için 1 hafta içerisinde toparladı cok zorlanmadık