berk58 Oğlum 14 aylık ve emeklemeye başladı sonundaaa hep burda post açıyordum emeklemiyor diye sonunda başardı darısı tüm bekleyenleree sıra yürümede inşallah onuda başarır🤲🏻🤲🏻😍😍
fyznaykn Çok güzel benim kızım 6 aylık asla dönmek istemiyor bende üzülüyorum bakalım zamanla sevindim senin adına yaaa
berk58 fyznaykn çok teşekkür ederim hiç acele etmeyin canı ne zaman isterlerse o zaman yapıyorlar demekki bende çok üzülüyordum bebeğimden küçük olduğu halde emekleyen ve yürüyen bebekleri görünce hep acaba bi sorun mu var derdim şükür sadece zamanı gelmemiş şimdi gelmiş 🥰
atlasedaq berk58 siz bu saatem sonra görün emekliğen fırtınayı evdeki bütün aksesuarları yüksek yerlere kaldırın derim benim oğlum şuan 9 buçuk aylık Tv deviricek durumdaydı montajladık duvara gazanız mübarek olsun 😂❤️
berk58 atlasedaq ay öyle zaten bizim tv duvarda ama tv ünitemiz çok alçak bi model ona tırmanıyor kapaklarını açmaya çalışıyor modem felan var onları çekiştiriyor mutfağa gidiyor bir günde bebek firarda oldu 😃😃😃