Bu sorum 2 veya 3 çocuklu olanlar için çocuklarınız küçük kendinize zaman ayırabiliyor musunuZ kendinize gunluk yaptığınız bakımlar vs varmı benmi çok üşengecim ya butun gun anca cocuklara yetişmeye çalışıyorum evin temzliğini bile zor yapıyorum eşim yardım ederse biraz dinleniyorum ama hiç kendime zaman ayıramıyorum en lüks duş alma oluyor esim cocuklara bakarken ama makyaj yapayım bir ayrı kendime zaman ayırayım olmuyor ya uyuduklarından sonra kahve yapayım içeyim diyorm ama yorgunluktan hemen uykum geliyor bu ara büyük 7 yasında ortanca 2 yaş küçükte 3 aylık bütün gün çok yoruluyorum sizin durumlar nasıl