Merhabalar bebeğim dün gam üç aylık oldu ve geceden beri hiç uyumadı. en fazla bir saat kesintisiz uyumuştur şimdiye kadar. Uyuyor beş dakika içinde uyanıyor. Normal mi. Üç aylık bebeği böyle olan var mı. ve ağlıyor durmuyor hiç. Gözleri kızardı uykusuzluktan ama uyumuyor