kayrasehr benim 5.ayda döndü oğlum.doktorunuza danışın ama cok üzülmeyin.herkesin cocugu 4 aylıkken döndü benim ki niye dönmüyor diye üzülüyordum.yere bırakıyordum.bi geldim dönmüş,göremedim bile ilk dönüşünü.egzersizlerini yaptırın ve yatakta yanına uzanın onla konusun size bakmasını sağlayı.sonra kendinize doğru döndürün.bi süre sonra bu o tarafa yana dönüyor sonra karın üstüne.mesela bizim ki destekli oturamıyor.kafası hep öne düşüyor.oto koltugunda bile..gelişimi geriden geliyor sanırım