Papatya5801 bizimde aynı.. 2. Antibiyotik hiç bitmek bilmeyen bi öksürük, burun akıntısı döngüsü.. bronşit den dönüyoruz hemen doktora götürmeme rağmen.. hava deseniz artık kızım da bıktı kullanmaktan. Grip aşısı da kalmamış piyasa da gelmesini bekliyoruz. Umarım bi nebze olsun rahatlatır. Kasım ayına daha yeni girdik yani 2 ayda bu kadar hastalanmasına bende anlam veremedim. Artık veli grubuna yazıyorum çocuğum alerjik zor atlatıyor hastalıkları lütfen dikkat edin göndermeyin hastayken çocukları diye