esrabade kılmaya çalışıyorum diyeyim 🥲 elimden geleni yapmaya çalışıyorum o konuda da, maneviyat olmasa insan ne yapar hiç bilmiyorum.. evet yalnızım ben de yalnızım ve ondan yaşıyorum en çok da bu var yavruma kıyamıyorum hiç dünya çok kötü diyorum kendimi dizginleyemiyprum deprem korkusu ile başladı buralara kadar geldi bir iki senede, geçer geçmeli bir şekilde iyileşmeliyiz çocuklarımız için yapmalıyız 🥹 rahat olun güzel düşünün eminim sadece psikolojiktir🌺buraya da yazın olur mu doktordan sonra ☺️