kucuktirtil16 Kızım 3 yaşında arada nilioya izliyor ve çok seviyor bir hafta önce bir çocuğun elindeoyuncak mete gördü ve sürekli ısrarla istiyor intertten baktım yok elinde olan kullanmayan varsa rica ediyorum bana satabilir
kucuktirtil16 CuteBadesMama teşekkür ederim mesajınızı görünce hemen baktım 4 bin tl ya baya yüksek 🥺
CuteBadesMama kucuktirtil16 aynı fikirdeyim ama çok seviyorsa peşin fiyatına üç taksit yapılıyor. Yine düşünebilirsiniz. Satmak isteyen varsa üstte kalsın.