20 aylık şu an. Genelde evde şarkı açıktır(ekransız). Onları duya duya ezberledi . Şarkılarla birlikte kimi zaman ben de karşısına geçer dans ederim, ritim tutalım isterim ama yok. Bakıyo sonra kendi oyununa devam ediyor.
Geçenlerde ınstada bi videoya denk geldim. Bebeğimize ritim duygusu, perküsyon vs bunları öğretmemiz gerektiğini ve faydalarını söylüyodu
Bir yerlerde eksik yapıyor gibi hissediyorum.