Sağıma bakmamanız gerekiyor bence bebeğin emişiyle o bir olmuyor 2 yaşına kadar emzirdim ama sağım yaptığımda 1 tatlı kaşığını anca doldururdu ve kilosu çok iyiydi bebeğinize bakın emzirdikten sonra ağlama vs. Varsa evet yetmiyordur ama uyuyor vs ise yetiyordur