Merhabalar. Kızım 5 aylık ara ara ağlama krizlerine giriyor. Kaka sorunumuz vardı ama 2 haftaya yakın düzenli yapıyor kendisi artık. Gaz sancısı mı başka bişey mi bilmiyorum ama dünden beri aç olduğu halde sürekli memeyi tutup iki çekip bırakıyor ayaklarını sürekli birbirine sürttürüyor. Bugün de çok şiddetli ağlayınca banyo yaptırdık biraz rahatladı. Şimdi emmesi için meme verdm yine başladı krize girdi sallıyorum uyutmak için ama susmuyor napıcammmm nolur birşey söyleyin :((😭