MssKrks
Merhabalar geçen sene 15 temmuzda doğum yaptım ☺️ ve gerçekten çok memnunum yanımda kız kardeşim ve eşim vardı çok güzel bir doğum anısı oldu bana 32. Haftada gebe okuluna gittim sizde eğer düşünürseniz gerçekten hem maddi ham manevi olarak çok iyi ben doğuma 2 hafta kala o hastaneye muayeneye başladım onun haricinde Farabi Mehmet bardakçı ya gidiyordum ama maddi olarak gerçekten çok saçma para olduğu için 15 temmuzu tercih ettim bi düşünün derim