alpmila selinkumsal10 ikisinden var bende ama alacak yoksam yine ipek alırım o kadar zariffkkiiii ama inci de güzel bilemedim🥲😂
alpmila [silindi] sizin zevkinize uyar mı bilmiyorum Emsan arya cok beğeniyorum alacağım 2.acar miranda var bende cok zarif boyut bi tık küçük 3.karaca Satürn sadece şık
[silindi] Kitsu ben kupa almayı seviyorum mesela güzel görünce hemen alasım geliyor ama fincana hiç yükselmiyorum
Kitsu [silindi] aynı aynı envai çeşit kupam var hatta mutfağa sığmıyor diye üst katta bir portatif mutfağım var kupalarım orda 😅 şuanda da frends kupasiyla kahve içiyorum ne aramıştım onları 😅