Kızım daha yeni 1 yaşına girdi. Bu sıralar hep kucağına alayım yanında durayım istiyor. Mutfaktayız yemek yapıyorum tezgah başında ona bile kalkmamı istemiyor oturdum onunla beraber oyuncaklarıyla oynadım sustu ama ayağa kalktığım an kıyamet kopuyor. Bakın başka bi odaya gitmekten bahsetmiyorum ayağa kalkıyorum sadece.. Anne düşkünlüğü müdür bu yoksa artık oyuncaklarıyla birlikte onunla oyun mu oynayayım istiyor?