Merhaba
4 yaşında ikiz kızlarım var. 8 Kasımda doğum günü. Çekirdek aile olarak kutlayacağız. Geçen sene büyük bir kutlama yapmıştık.
Hediye ne alayım sizce? Bebekleri, bisikletleri, scooterları var. Şuan paw patrol seviyorlar ama onu da almıştık. Bugün avmde gezerken yine paw patrol peluşu istedi.
Bir kızım daha erkeksi severken uçak, araba, paw patrol chesa gibi.
Diğer kızım barbie, unicorn süs seviyor.