Kızlar yüzüm çok kuru , makyaj da yaptığım için sürekli yıkayıp nemlendirmem gerekiyor . Bephantol kullanıyorum normalde ama sanırım artık değiştirmem gerekiyor çünkü bende bir ürünü uzun süre kullandığım zaman fayda etmiyo değişiklik istiyor cildim . Vichy gözüme takıldı fiyatları pahalı biraz ama gerçekten iyiyse almak istiyorum