beyazzkuguu D ehliyet için haziranda kaydoldum. 12 bin verdim ama sadecce direksiyon dersi. Ekstra 1300 sınav harcı verdim. Ayrıyetten de 11 bin küsür dosya parası ödedim. B ehliyet için dosya parası daha uygun. Tam ücreti bilmiyorum. B ehliyeti de ortalamaa 15-20 civarı oluyor. Buna ek olarak fotoğraf yoksa fotoğraf ücreti ve sağlık raporu ücreti de var 😊