Meraba kızlar dün 1 yaşına girdi oğlum bugün 1 yaş aşısına gittik 8100 gram boyuda biraz kısa dedi gelişimi geriden geliyo bi sıkıntısı var mı yemeyle alakalı diye sordu oğlumun yemesi güzel fakat süt alerjjisi var dedim kalsiyum alamadığı için gelişimi geri dedi 😞 bi kaç kere alerji maması almıştım ama olduğu gibi çöp oldu hiç beğenmedi ve içmedi bende bida almamıştım ama kullanmam gerektiğini söyledi. Bu mamayı nasıl tatlandırabilirim ya da başka alternatif neler yapabilirim kilo alması için gelişmesi için