Dondurmalikahve emzirme pozisyonunu dediğiniz gibi yapıyorum, odanın içi genellikle 24-26 derece zıbın, uzun kollu patikli tulum ve ayrıca çorap da giydiriyorum uyurken üstünü örtüyorum müslin battaniyeyle yani sıcak kalıyordur herhalde. bugün bebeği olan arkadaşım gaz damlası önerdi onu aldık bakalım onu da deneyeceğim