Eyllkusu burada bir çok anne haline şükretmeli bence, 6 aylık olduk hala geceleri en az 10 kere emmeye kalkıyoruz, sabah da en geç 8 de uyanıyor. Zombi gibi oluyorum bi çok gün. Desteksiz uyumamız zaten imkansız gibi. Kızım gece emmese kucağımda uyumak için uyanıyor yine uyanıyor. Bu zamanlarda ki her davranış bebekle bağı zedeliyor deniliyor. Uyku eğitimi ise koca bi hikaye bence