Merhaba kızlar kızım şuan 2,5 yaşında sezeryanla doğurdum ve çok zordu tövbe ediyordum 2.ye hatta 2 yaşına kadar hiç sıcak bakmıyordum ama son 1 aydır sürekli hamileler dikkatimi çekiyor hamile halimi özledim 🥲 Allah izin verirse bi oğlum da olmasını isterim ikinci çocuğa hazır mıyım acaba bilmiyorum kızım artık büyüdüğü için rahatladım o yüzden mi istiyorum bilmiyorum siz ne zaman düşündünüz 2. Çocuğu