Gzm__ Evde kiraysa nasıl geçiniyorsunuz? Ben de orda yada yakın yerde yaşamayı çok istiyorum fakat tek maaşla ev kirayken mümkün değil gibi görünüyor. Nasıl yapıyorsunuz merak ediyorum doğrusu