AtesPerisi Kızlar kızınızın ilk saçına ne zaman toka taktınız yani 4 aylık kızımın saçları pek uzun değil bugün rengarenk tokalar aldım ama pek tutmuyor siz ne zaman taktınız toka
fyznaykn AtesPerisi benim bebeğim daha yeni altıncı ayına girdi çok saçları yok saçları da döküldü zaten biraz seyrek ve ince bugün ilk kez lastikli tokayla tutturmaya çalıştım çıtçıtlı tokalar var ondan bir kere takmıştım zaten çok da durmuyor bence erken şu an ikimizin bebişi için
maygirl AtesPerisi 5 6 aylik iken takiyordum saci yoktu ama saçsiz bebek tokaları war.Onları kullaniyordum.Çünkü 1 tel dahi olsa kullanilan tokalar.
ayshababy02 Benimkinin hiç saçı yok diyebiliriz daha yeni çıkıyor 5 aylık daha bende bandalarının yanlarına takıyorum  😀😀
KLORAK AtesPerisi yani saci olunca takilir, bizim hic dokulmedi dogdugunda kulaklari ensesi kapaliydi yine de 3. 4. Ayini bekledim bayaa da uzundu ama takmadim. Acele etmeyin kiş geldi zaten bandana takin