uguryildiz Merhabalar anneler oğlumun makat kısmında kızarıklık oluşmuş sudocream kullanıyorum ama fayda etmiyor kullandiginiz ve memnun kaldığınız kremler varsa yazabilir misiniz
alparslan14subat uguryildiz doğdu doğalı bir bezden diğer beze geçene kadar pişiğini geçiren,sürekli bittikçe aldığım tek krem bepanthol baby pişik kremi
Niyesordunbucevabi uguryildiz ben hep Sebamed kullandım çok memnunum ilerlemiş pişik ise eczaneden Hamazinc alın
ozdenizzz uguryildiz ben bebeklerime eczanenin önerisiyle sarı kantoron aldım gece 1 kere sürüyorum günlük krem dışında benim bebeklere iyi geldi bir araştırın isterseniz.
sezen2025 Sudocream ve mustela yı dönüşümlü sürüyorum ben öyle olunca ve her bez değişiminde de kremi yeniliyorum.
trnipek Ben bepanrol mustela da sürüyorum fakat pişik olduğunda direk Arko krem yeşil minik tüplü olanı kullanıyorum hemen geçiyor.
uguryildiz Niyesordunbucevabi ilerlemiş pişik değil ama kremi sürüyorum biraz hafifliyor akşama doğru tekrar kızarıklık oluşuyor
karantomom uguryildiz penaten kullanıyorum. Alman markası ve rossmannda satılıyor. Çok memnunum. Ebatı da baya büyük
duyguluinsan annelife bildiğimiz Arko değil demi :) içeriğinin detayını bilmiyorum ama yetişkin kremlerinde parfüm içermeyen market ürünü yok. Aman tavsiye etmeyin o Arko kremse.
selambennsid uguryildiz kesinlikle mavi renkli olan hametan öneririm benim bebeğimin pişiği en hızlı o iyileştirdi dr tavsiyesi ile almıştık