almila4 Merhaba, Bebeğim 4.ayına girecek bir kaç gündür kakasını pütürsüz yapıyor ishal desem değil günde bir veya iki kez yapıyor ve pütürsüz geliyor hafif sıvı kıvamda. Neden kaynaklanıyor olabilir. 1 hafta önce kaka tahlili temiz çıkmıştı
alpege_ Normal zaten o aylarda kati kaka beklemeyiz ki ek gidada almiyorsa anne sutu veya mama kullanan bebeklerde bu normaldir .