bebitonunannesi_ Etrafımda çoğunlukla hep ikinci gebelikte ikiz oluyor, arkadaşımda ikinci gebeliği ve ikizmiş şok olduk😃. Size doktor ikiz olduğunu nasıl söyledi, şaşırdınız mı?
Tangrampuzzle bebitonunannesi_ bende gördüm öyle bir kaç kişi Max 2 çocuk isteyenlere biraz fena bir sürpriz oluyor. Bir komşum vardı 2 çocuktan sonra ikiz olmuş. Bi anda aile kalabalıklaşıyor gibi sağlıkla büyüsünler :)
momikaa bebitonunannesi_ Sağlıkla doğursun benim liseden samimi arkadaşım da ikizlere hamile üstelik lisedeyken hep ikizlerim olsun diye dua edip üstüne bize de dualar ettiriyordu haberi alınca çok sevinir sanıyordum ama ilk çocuğu o kadar zordu ki aşırı korkuyor üç çocuğa nasıl bakıcam diye 😄
Retzja İkizlerim yok, sağlıkla doğurup büyütsün inşallah. Hep hayranlık duymuşumdur ikiz annelerine, çok zor olduğunu düşünüyorum. Gebelik süreci, doğum, büyütme. Her evreyi x2 yaşıyorlar 🥹
rabiay2 İkizlerim var ve şu an 4 aylıklar. İkiz annesi olmak bambaşka ve çok güzel bir duygu oldugu kadar çok da zor gerçekten ☺️ Allah şimdiden kolaylık versin 😊
bebitonunannesi_ rabiay2 doktor nasıl söyledi bunu sana, arkadaşıma “ikiz gebelikte bu kadar bulantı normal ” Demiş. Arkadaşım şok olmuş
ceylanay Evet 16 haftalıkken ikiz olduklarını öğrendim doktor resmen ya kördü yada hastanede hasta bakiciydi demekten ileri gidemiyorum 😂
senaatis 4,5 aylık tek yumurta ikizi kızlarım var. Çok zor ama çok güzel. Birinden bir olmasa tamamlanmazmışım gibi🥹
rabiay2 Ultrasonda bakarken çift kalp atımı alıyorum fakat bu yansıma da olabilir dedi ve detaylı ultrasona gönderdi orada da aynı şey söylenince kesinleşti :). Benim de ağrılarım çok erken başlamıştı ben farklı bir şey oldugunu az çok anlamış gibiydim o zamanlar. Bacak çekilmesi,mide bulantisi ve yanması fazlaydı mesela. Biz de eşimle şok olmuştuk,ikimizi de bir korku almıştı :)) bebitonunannesi_
ceylanay bebitonunannesi_ çok eskilerde varmış ben bilmiyorum ama tek yumurta değil çift yumurta vardı şok oldum o an doktor bey bugün baya bereketliyiz ikiz gebelerimiz çok dedi bende iki değildi dedim bunu hangi doktor görmedi dedi 😂
ozdenizzz bebitonunannesi_ size şöyle söyliyim abimler 45 yaşında şuan ikizler ben ikizdim evlendim eşim ikiz, görümcemin ikizleri oldu ve benim de ikizlerim oldu 😂
bebitonunannesi_ ozdenizzz benim babaannem ikiz ama ne onların çocuklsrı ikiz oldu ne de başka birileri. Eşimin de abilerinin ikiz çocukları oldu, teyzelerinin de ikizleri var, sizce benim ikizlerim olma ihtimali var mı 😂