İlk çocuğum yedi yaşında ve aradan baya zaman geçtiği için unutmuşum sanki herşeyi dün sarılık degerimiz 17 olduğu için ışık tedavisi aldık bir gün kaldık 11 e düştü çıktık şükür evde sürekli beslemeye devam ediyorum 2 saatte en geç 3 saatte meme mama devam ediyoruz bazen uyanmiyor ama ben kesin besliyorum bu araliklarda kakası düne kadar siyahtı bugün sarıya döndü karnı tokken de uyuyor hep korkuyorum istiyorum ki uyansin şu an mesela 5 buçuk da besledim şimdi uyandirsam mi uyanmadi sarılık yükselir diye korkuyorum bir buçuk saat olmuş besleyeli