Denizkiziyiz Arkadaşlar 2.el uygulaması üzerimden sıfır mont almak istiyorum çocuğuma. Etiketi üzerinde olan bir ürün var ama kalıbları nasıldır acaba ? İade kabul etmiyorum yazmiş satan kişi mağaza da 800 küsür orada 500 civarı
Tuuggccee Denizkiziyiz kalıpları tam bende suan alıcam ogluma ordan 28 aylık oglum 2-3 yas ıyı oldu tek bedense kıyafetlerde bı beden buyuk alıyorum ama montta mesela 3-4 yas denedm buyuk geldı bu seklde ornek vereblrım