Arkadaşlar ben doğum yapalı 2 buçuk sene oldu a.aben regl olduğum her ay sanki yeni sezaryen olmuş gibi oluyorum oksurmekte yürümekte zorlanıyorum dikişlerim ağrı yapıyor elektrip çarpiyor gibi oluyor dokundugumda neden acaba iyileşmesi gerekmiyor mu