ogretmenkusu 2-3 aylık bebeklerinizle gün içinde neler yapıyorsunuz, uyku düzeniniz neler, hangi aktiviteleri yapıyorsunuz? Kışa girdik hava hep yağmurlu olduğu için evden çıkamıyoruz çok bunalıyorum bazen ne yapacağımı bilemiyorum😕
sarikavun ogretmenkusu bence hava soguk da olsa yagmur da olsa ona iygun giydirip cikartin disariya. Gunde 10 dakka da olsa disari cikin.
ogretmenkusu Aselduru88 benimkide gazlı ama hava güzeldi hep şimdiye kadar 2 saatte olsa hava almış oluyorduk yürüyüşe çıkınca şimdi napıcağımı şaşırdım hep kucakta susuyor anca
sarikavun ogretmenkusu bebek arabasina uygun yagmurluk al ort arabanin uzerine yagmurlugu gene de cik. Benim bebisin enfeksiyon riski vardi ilk dogdigunda benim doktorum asiri ruzgar olmadigi ruzgar yuzune yuzune vurmadigi surece hergun 10 dakka da olsa mutlaka cikar korkma demisti. Gerci bunu bana degil kocama demisti🤣🤣 ben bol bol cikarma taraftariydim halen oyle
ogretmenkusu sarikavun bende çıkmak istiyorum evdeyim hep sıkılıyorum artık annemler başka şehirde akraba falanda yok o yüzden zorlanıyorum
sarikavun ogretmenkusu sen kendin giyin giy yagmurluguni bebisi de giydir guzelce yatir arabasina uzerine de at yagmurlugunu ya da buyuk bi semsiye cikin cikin gezin😍